Sunday 6 August 2017

Cashback Forex Review


Cash Back Forex Review Cash Back Forex Review: 8220; Het jou makelaar eintlik betaal jy om handel te dryf 8221;? Dit is 'n vraag wat elke forex handelaar self moet vra. As jou antwoord is nee, dan moet jy jouself hoekom vra? Die feit is dat as jy 'n aktiewe forex handelaar en jy hoef te weet oor webwerwe soos CashBackForex dan is jy duidelik mis te loop op wat feitlik vry geld. Voordat u hierdie bladsy sluit in ongeloof (en waarskynlik afgryse) moet jy weet dat ek ten volle bewus daarvan dat Theres nie so iets soos 'n gratis middagete, veral binne die forex bedryf. Maar asseblief skort jou ongeloof vir net 'n paar minute, want wat Im oor om jou te vertel is so na as jy gaan vry geld te kry. Die ware, sy wettig en sy gebeur elke enkele maand vir duisende van 'n gelukkige forex handelaars oor die hele wêreld, insluitend myself. Wat is hierdie sogenaamde vrye geld? Eenvoudig gestel, forex makelaars nodig kliënte soos ek en jy in staat te wees in besigheid en maak 'n wins te maak. Ding is, daar is so 'n wrede kompetisie tussen makelaars deesdae dat die verkryging van nuwe kliënte is baie duur. Makelaars help om nuwe kliënte te lok nodig en in die afgelope jaar 'n aantal van hulle het begin met die aanbied wat genoem word Bekendstelling Broker programme. Wat is 'n Bekendstelling Broker? 'N bekendstelling makelaar (of IB vir kort) is 'n gemagtigde persoon of besigheid (of dit nou 'n webwerf eienaar of aflyn besigheid) wat stuur of verwys vooruitsigte om die forex makelaar. Vir elke nuwe vooruitsig dat maak 'n lewendige handel rekening met hulle en plekke ambagte, sal die forex makelaar 'n kommissie te betaal om die bekendstelling van makelaar (gewoonlik op elke ronde baie verhandel) vir verwysing nie. Dit is nie in teenstelling met baie van die affiliate programme te sien jy aanlyn bv Amazon waar jy betaal 'n kommissie vir elke koop wat gemaak word deur mense wat deur jou partner skakel na hul webwerf aangekom. Elke forex makelaar bied 'n ander kontant terug koers per rondte baie verhandel. Byvoorbeeld my makelaar Pepperstone bied 0,36 pitte of $ 3,60 kontant terug per rondte baie verhandel. Hoeveel kan jy maak wat gebaseer is op die aantal baie jy elke dag handel? Gebruik die kontant terug beramer en sien hoeveel ekstra kontant youve mis te loop op! So, hoe kan ek maak geld met hierdie? Wel, ek is om te dit nie, maar eers moet ek jou vertel oor 'n webwerf met die naam CashBackForex veroorsaak dit is waar die vrye geld kom in. Hierdie ouens is een van die grootste Bekendstelling Brokers (PDS) online en hulle verwys baie van die nuwe vooruitsigte vir die verskeie forex makelaars dat hulle saam met. Die ding wat hulle uitsonder is dat as jy hul webwerf te besoek by CashBackForex en maak jou forex makelaar rekening deur te gaan deur een van hul verwysing skakels, dan sal hulle eintlik gee aan jou 'n groot persentasie van die kommissie wat hulle ontvang van die makelaar (op elke enkele handel wat jy maak) vir die verwysing van jou. Moeilik om te glo, maar sy 100% waar is. Is Cash Back Forex n bedrogspul? Om eerlik te wees, was ek baie skepties. Ek bedoel, dit alles klink te goed om waar te wees. Maar as ek kyk na dit verder (probeer om die vangs te vind) het ek die sakemodel daaragter en ek eintlik die gevolgtrekking gekom dat dit was 'n slim, bekostigbare manier vir die forex makelaars in 'n nuwe kliënte te bring. 'N Ware wen-wen-wen situasie vir die forex makelaar, vir CashBackForex (die referrer) en die belangrikste wat jy en ek, die kliënte / handelaars. Ek het ook gedink, 8220; Wat het ek om te verloor 8221?; Im gaan in elk geval word die plasing van my ambagte en die ergste geval scenario is dat CashBackForex hoef te betaal vir my my geld terug. ID word nie slegter daaraan toe as wat ek glad nie probeer om uit die program. So ek het dit 'n go en Im bly om te rapporteer dat ten tyde van die skryf van hierdie ek is steeds 'n ekstra $ 2000- $ 3000 kontant terug elke maand vanaf CashBackForex in my PayPal-rekening. Die betalings 100% akkuraat is gebaseer op my ambagte (Ek is so my handel log deeglik) en het op tyd of vroeg was. NOTA. Ek persoonlik handel honderde baie elke maand (maak my makelaar ryk, lol) en so kan jy nie dieselfde hoeveelheid kontant te maak terug as wat ek doen. Die meeste handelaars EK praat met maak gemiddeld 'n ekstra $ 300 $ 500 kontant terug elke maand, dit is nog steeds baie groot geld, en dis ongeag of jy 'n wins of verlies op jou ambagte te maak. Al wat ek kan sê, is dat ek heelhartig en met 'n totale integriteit kan raai die Cash Back Forex program. Die geld wat daar vir die neem. Beste om 'n paar te gryp terwyl jy kan. Julle gaan die handel in elk geval, waarom nie haal 'n bietjie ekstra langs die pad? Dit is 'n no-brainer sover bekommerd Im. In elk geval, ek hoop jy het gevind dat hierdie Cash Back Forex review helpful en dat jy 'n paar ekstra kontant vandeesmaand op jou ambagte.

No comments:

Post a Comment