Wednesday 15 November 2017

Centre Court Trading


Sultan Tennis Trading Guide Die Sultan Tennis Trading Guide bevat: 14 maklik om strategieë wat ek gebruik dag-in, dag-uit te voer Gevorderde handel tegnieke vir die meer ervare handelaar My algehele filosofie oor handel en hoe suksesvol handelaars bedryf Toegang tot videos wat my denkprosesse te wys terwyl handel Gratis opgraderings en lewenslange toegang tot die gids Artikels oor: Hoe om te soek Waarde Hoe om te lees Wedstryde Bank Management sielkunde Trading Styles professionele Trading algemene foute Trading Mites bestuur van die verwagtinge Die keuse van Wedstryde Dit is nie 'n versameling van die praktyk of intreevlak-strategieë. Hierdie is 'n werklikheid, geld-up strategieë wat alleen is uitgedink en geslyp deur my oor 'n tydperk 2-3 jaar. Ek het nie ouderdomme spandeer waffling oor basiese dinge soos hoe om jou rekenaar skerm, hoe om Betfair of hoe gebruik om handel sagteware te gebruik. Dit inligting kan maklik gevind word vir gratis. Die inligting wat nie kan gevind word vir gratis is my strategieë en dit is wat ek konsentreer op. Alle screenshots gebruik binne die gids is werklike ambagte wat ek spesifiek gedoen het vir die gids en so word volledig - presies wat ek gedoen het en waarom. Ek gaan ook in detail oor hoe jy moet nader aan die markte. Dit beteken dat jy vertel hoe professionele handelaars dink oor die markte en hoe hulle optree in hulle - jy sal verbaas wees oor hoe anders hulle werk om jou gemiddelde, onsuksesvol handelaar. Die meeste handelaars nie wins maak omdat hulle nie die regte manier om handel te benader verstaan ​​- die korrekte filosofie wat hulle nodig het om aansoek te doen om alles wat hulle doen. Sodra jy dit verstaan, kan jy dan gebruik my strategieë of aanpas om jou eie persoonlikheid te pas en te begin besig om winsgewend te maak. Die gids is nie net oor die uitgang en ingang punte, dit is 'n geheelbeeld van wat dit neem om 'n suksesvolle handelaar en 'n professionele handelaar geword - en dit is iets wat die meeste handelaars nooit daarin slaag om te leer omdat hulle te word hang op soek na die "goue eiers lê gans". Hoe gouer jy besef dat dit nie bestaan ​​nie, maar dat daar nog maniere om die mark te klop, hoe gouer kan jy begin om geld te maak. Al my ervaring van die werk met lede van my oor die afgelope jaar het vir my 'n unieke insig in die foute gegee dat handelaars maak en dit gee my 'n groot voordeel wanneer dit kom by die skryf van 'n gids. Ek verstaan ​​die algemene foute handelaars maak en so die raad wat ek gee in die gids (wat dieselfde een wat ek gee aan Akademie lede) is gebaseer op die werklike lewe ervarings. Deur die begrip van wat die foute is, moet jy in staat wees om hulle makliker te vermy en red jouself potensieel maande indien nie jare gaan op die verkeerde pad. Baie handelaars in my Akademie vir my sê dat hulle meer geleer in een of twee maande gehad as in een of twee jaar gaan dit alleen deur hulself. Neem asseblief kennis . die gids is op 'n private blog. Dit is omdat dit is baie vinniger en makliker vir my om die gids oor Blogger werk as wat dit is op 'n PDF ebook. Ten einde vir jou om hierdie blog te sien, sal ek nodig het om jou persoonlik te nooi om dit te bekom. Ek sal dit doen deur die stuur van jou 'n e-pos via Blogger om dieselfde e-posadres wat is op jou Paypal verklaring. Lees al die instruksies wat deur Blogger gestuur versigtig en red die URL. Jy moet dan in staat wees om aan te meld op enige tyd om die gids te besigtig. Die video's is net sigbaar op die blog of deur YouTube, sodat jy 'n YouTube-rekening nodig. Nadat jy betaal vir die gids, sal ek 'n e-pos ontvang van Paypal hierdie bevestig. Dit word gewoonlik aan my gestuur binne 'n paar minute, maar kan soms 'n paar uur voor ek ontvang dit op my selfoon. Dit beteken dat dit nie altyd moontlik vir my om u dadelik te nooi om die blog want ek het dit met die hand te doen. Ek vra jou om asseblief wees geduldig as dit die geval is. Die oorgrote meerderheid van die tyd, ek is in staat om kliënte binne 'n paar uur te nooi. Ek het nog altyd uitgenooi kliënte binne 24 uur. As jy nie 'n uitnodiging ontvang binne 24 uur van die aankoop, maak seker jou spam folder, soos soms die nooi kry gestuur there. Otherwise, kan jy my e-pos met behulp van die kontak vorm op hierdie blog. Ongelukkig kan ek nie terugbetalings onder geen omstandighede aan te bied. Dit is omdat wanneer jy my strategieë, ek kan nie hulle terug te kry en ongelukkig is daar is 'n paar gewetenlose mense wat probeer om strategieë vir gratis te kry deur te vra vir 'n terugbetaling nadat hulle reeds gekoop het. So lees deur middel van hierdie hele bladsy voor die pleeg van 'n aankoop, sodat jy alles verstaan. Jy sal weer gerig word aan 'n ander bladsy op die blog nadat jy koop - lees asseblief die instruksies op die blad versigtig en moenie af te teken totdat jy alles gelees het, soos hierdie bladsy sal jou vertel hoe om toegang tot die gids. As jy op die koop klik hieronder Nou knoppie, sal dit vir jou wys die huidige prys van die gids. Dit beteken nie dat jy outomaties verbind om dit te koop. "Met betrekking tot jou gids dis die beste geld wat ek nog ooit in belê om die reis van leer te handel, is dit gegee my vertroue die perfekte hupstoot optimisme dat ek vorentoe kan stoot. Ek sit jou gids in om deur te oefen uit die eindstryde is dit 'n briljante boek wat ek moet sê. my strategieë is hoofsaaklik gebaseer op breek van dien sodat wanneer ek lees joune Ek kon nie wag om jou in te sit om te oefen, dit het my laat besef dat my hele bestaande opstel van wanneer om strategieë gekombineer met die toepassing inskrywing uitgang punte saam met my staking was nogal morsig eerlik nie goed genoeg op sy beurt veroorsaak dat ek uiteindelik gefrustreerd dan dinge draai in om uit te regs verbintenis ens Die strategieë, inskrywing / afrit punte staking in jou gids is briljant, noem elke strategie is 'n goeie idee Ek het gevind dat dit so hoopvol. Ek het gevind dat die hele opset met betrekking tot die gids het my baie geduldig, kalm baie gedissiplineerd, terwyl die handel die eindronde. Die Reds is 'n baie lae die setperke was goeie paar was naby om groot gehou. Dit is die mees ID geniet die handel vir 'n lang tyd wat ek sien baie uit na die nuwe seisoen. " Ashley (Akademie lid)

No comments:

Post a Comment